Du är vad du äter

Vilken meningsfull dag: Framför tv:n!
   Just nu är det "Du är vad du äter" som gäller. Blir så glad när jag ser kärlekparet som vill gå ner i vikt. De har en så underbar attityd och är så söta och kära i varandra. Man blir bara varm om hjärtat när man ser sådana personer. Annars brukar folket i "Du är vad du äter" bara gnälla på den nya dieten. Men de är liksom... vet inte, så sköna ;p

Anna Skipper (eller hur hennes namn stavas) skulle nog dock inte tycka om min diet och hade nog sågat mig också, även om jag inte är överviktig.
   Dagens motion: 1h promenad, annars har jag bara suttit framför tv:n och datorn. Knappt ens gått på toa.
   Dagens mål: 5 bitar choklad, 1 glas vatten och 1 kopp kaffe.

Nu ska jag röra mig till sopkorgen, lite motion i alla fall ;P Väntar på middag, är faktiskt hungrig nu trots min knappa förbränning idag. Mår bättre nu faktiskt. Funderar på att hitta på något trevligt ikväll, förutom att sitta framför tv:n... gå på en till promenad? ;P Måla naglarna? ;p Jag har faktiskt lust att träna. Bra att kika på sådana här program ;P

Fy satan vad de hade gått ned i vikt! Vad underbart. Jag är så glad för deras skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0