En lurvig vän

Jag hatar våren. Förlåt... jag älskar egentligen våren, jag hatar bara dessa förbannade vårkänslor. Jag har trivts hur bra som helst under 1 år att vara singel. Men nu helt plötsligt börjar man bli klen och längtar efter en förälskelse som ska få en att tappa allt. Jag tänker tillbaka till min och Daniels nyförälskelse då vi glömde omvärlden och spenderade mestadels av vår tid i sängen kramandes.
   Dumma, dumma vårkänslor.

Annars har jag haft en trevlig kväll. Har ätit god mat (alldeles för mycket), druckit vin och funnit en ny förälskelse: vindruvor. Jag ska fan börja köpa vindruvor istället för choklad, det är fan så mycket godare! Jag önskar bara att vindruvor kunde kramas också... Bläh ;p

För övrigt fick jag höra mycket skvaller idag som gör att man bara kan skaka på huvudet. Människor verkar bara bli konstigare jue äldre de blir. Det är jue nästan så man längtar tillbaka till skoltiden då det handlade om att vara populär och omtyckt och inte... inte det här jävla få-tillandet ;P
   Bara det är en god anledning för att börja leva i celibat! Jag och mina vindruvor :)

Läser för tillfället "Marley och jag" och GUD vad jag vill ha en hund! En lurvig liten vän som ställer upp i alla väder, ett lyckopiller som får mig ut och motionera. Jag nästan längtar till den dagen då jag hittar ett ställe där jag trivs på så jag kan skaffa en hund. Men det är nog många år kvar dit, tyvärr... i alla fall om jag ska studera, och det finns jue inget annat alternativ för mig enligt mina föräldrar.
   Hade varit himla roligt att bli hemmafru. Då hade alla jag känner tappat hakan - speciellt mina päron!

Skulle vilja sova, men känner mig inte trött. Dumma tidsrytm. Får läsa lite mer och längta efter en vovve.

Kommentarer
Postat av: Jullan

har du kommit långt i boken ? Jag läser nämligen också den ;) köpte den för flera månader sen men har nu först börjat läsa.. eller jaa har snart läst ut den! Haha man får ju skratta lite ;)

2009-03-28 @ 14:10:23
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0