Förkylning in åt helvete, eller allergichock?

Fy faan... hur kunde det gå så här illa? Varit småförkyld i princip hela vintern, haft lite strödagar med feber. Men just nu känns det som om jag åkt in i väggen med den här förkylningen...
   Börjat fundera om det verkligen är så att jag är förkyld och att jag inte pallar min arbetsmiljö, eller om det är allergi och nu har jag fått en allergichock? Ska testa äta allergitabletter imorgon och se om det blir bättre, tar dock en vecka innan tabletterna börjar verka så det är bara att vänta och se...
    Rinner i alla fall från ögat, så ser ut som att jag konstant grinar. Därför jag misstänker på allergi, för brukar d annars rinna från ögonen vid vanlig förkylning? Ingen aning...

Min chef ringde idag och skulle ha mig och jobba, men jag orkade inte. Jag är fan på botten av hälsan nu. Jag orkar inte jobba hela jävla tiden. Och om jag skulle jobba i den här formen så skulle jag inte kunna ge någon service. Jag hade väl inte ens orkat stå upp. Uff, jag är så less. Man får aldrig vara ledig när man ska. Men orkar inte hoppa in hela tiden nå mer, har lärt mig att säga nej.

Orkar inte skriva mer, ska dö framför teven.

Btw. Gjorde ett test och googlade: "Sara är". Det här är mina 5 första träffar:
1. Sara är 14 år och orkar inte leva längre.
2. Sara är även ett annat namn för staden Tyros.
3. Sara är volentär i Kongo.
4. Sara är nu på väg till månen.
5. Sara är matsmart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0