Grejjs

Klädsel
Vad har du på dig idag: Underkläder, linne, underställ och sockar
Vad använder du just nu för skor: Inga
Favoritfärg på kläder: Rött kanske? ;p

Senaste person som
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Anna
Du gick på bio med: Det var länge sen, skulle gissa Daniel
Du gick på stan med: Viktor, jag hjälpte honom och handla. Jag var jätteduktig ;D
Skällde på dig: Säkert mamma ;p

Senaste
Film du såg: Arn, andra delen
Mat du åt: Mackgrill
Fest: Några veckor sedan hos Sara
Känslan: Öhm... glädje? ;P
Ilska: Vettefan, när jag var sjuk kanske? ;p
Resa: Ja, det var väl till IKEA i januari?
Glädje: Nu och hela morgonen ;D
Dröm: Att jag och Daniel gjorde slut (hemsk dröm, nog jobbigt att uppleva det en gång...)
Boken du läste: Nefertiti
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Telefonförsäljare ;P
Personen du fick sms av: Erik
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror inte jag har gjort det
Gången du var utomhus: Imorse
Gången du sov: Ja, inatt mellan ca 03:00-08:30 :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I januari, innan syster åkte hem
Saken du köpte: Jordgubbscheesecake och Caffe Latté (oh, så nyttig jag är va? ;P)

Om dig
Namn: Sara Magdalena Fjällborg
Ålder: 19
Smeknamn: Fjällis, Fjällko, fästmö, kärring, Fjollsson... Fast oftast kallas jag väl för Sara ;p
Syskon: En äldre syster
Sysselsättning: Jobbar
Bra egenskaper: God lyssnare skulle jag gissa på 
Dåliga egenskaper: Lite kall av mig... elak humor? ;P
Linje/klass: Jag gick estetiska linjen, inriktning drama
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0