Morgonpromenad

Nu känner jag mig duktig! Steg upp klockan 09:00 så jag kunde gå på en promenad innan jobbet, det är väl ambitöst? :) Speciellt när jag somnade mellan 3-4 igår, haha ;P Galen eller överambitös? Eller det kanske är samma sak? ;P

Egentligen skulle jag jobba kväll idag, men eftersom Evelina ännu är sjuk så fick vi ändra om lite i schemat, så jag jobbar bara dagtid 12-18. Sen på kvällen skulle vi ha några som hoppade in extra... Det är jue bra att vi får till sådana i slutet av säsongen ;P

Vad har jag mer att skriva? Att mina kära päron kommer hem idag? Usch, så jobbigt ;P Jag som har vant mig vid att ha ett stort hus att slänga saker i ;D Har ännu inte diskat och städat... men men, kan ta det ikväll ;P Jag har jue inte sååå mycket disk i alla fall.

Jo, btw! Idag när jag vaknade fick jag sendrag i vaden. Fy fan, vad ont det gjorde! Kunde fan inte vinkla ut benet på fem minuter eller så. Blääh... Sendrag i tån är nog jobbigt, i vaden... Fy fan, vad ska det inte vara att få sendrag i låret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0