Nedräkningen har börjat

Nu har nedräkningen börjat: 6 dagar kvar a.k.a. 4 pass kvar a.k.a. 41h kvar att jobba. Det känns skönt, för just nu känner jag mig verkligen trött på baren. Hur ska jag kunna skaffa en fastanställning, jag som lessnar så fort på allt?

Jag funderar på att sticka iväg på en minisemester innan påsk. Efter 2 veckors tjat har Erik äntligen gått med på att låta mig komma och hälsa på honom, han är t.o.m. snäll nog att han lämnar en bil åt mig så jag kan ta mig ifrån "Bo på lantgård"!
   Inte för att jag vet om jag ska åka dit, har jue andra alternativ. Funderar på att åka till mormor så jag kan äta god mat och bara vara.
   Finns många alternativ. Jag vill i alla fall kunna ha möjligheten att sitta ute i solen, för sol är verkligen ett lyckapiller.

Aja, den här situationen med Erik visar jue att med lite tjat får man igenom sin vilja. Jag som egentligen avskyr personer som tjatar, nu förstår jag varför de gör det. Då får man som man vill. Jag ska nog också börja tjata :)

Aj, jag kan inte dricka juice, måste ha fått hål i tanden, det svider. Usch :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0