Nya beslut, nytt liv

Blääh. Gick och la mig klockan 22 för att jag var trött, men inte satan kunde man sova. Så uppe igen och ätit en apelsin och ett äpple. Känner mig sötsugen efter helgens svulleri. Och nu äter de prinsesstårta på tv... usch så gott.
   Det går fan hur bra som helst att vara utan socker när man väl är det. Men börjar man trycka i sig godis blir man fast. Det är typ antingen eller.

Känner mig dock fräsch efter en dusch och min insikt om mitt nya liv.
*Inge mer sprit (max 2 glas vin)
*Inget mer onyttigt (choklas/chips 1 gång i veckan)

Nu har jag bara en vecka kvar av jobbet och 6 pass att jobba. Vi ser jue om jag åker iväg på en minisemester innan påsk.

Nåväl, ska slökolla lite mer tv som jag gjort hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0