One last time...

Jahapp, idag blir det mitt sista pass bakom bardisken. Fick frågan om det var vemodigt... men jag vet inte. Kanske kommer ikväll, jag är jue en väldigt vemodig människa. Just nu är jag bara så förbannat trött att jag längtar till onsdag så jag ska få sova ut. Visserligen har jag en tid att passa på onsdag också, men det är först 13:30 så det är jue lite senare.

Igår hade jag en riktig myskväll (inte mys som i romantiskt mys utan mys som trevligt) med god mat och bastu. Var sviinskönt att bara ligga där och lappa i sig värme. Varför bastar man inte oftare? Var inte ens så där jobbigt att andas som senast när jag bastade med Daniel, utan nu var det mer som att man låg och solade... fast jag var väl liite svettigare än när jag solar ;P
   Kom hem igen klockan 3. Erbjöds en egen sovplats men känns bäst att ha sina egna kläder när man jobbar. Dessutom var jag jue tvungen att läsa lite i "Marley och jag" innan jag somnade. Hade lust att bara fortsätta och fortsätta läsa, men fick lägga band på mig när klockan var 4 och tänka förnuftigt. Fast likförbannat är man trött som fan idag. Jag verkligen hatar långpass, skönt att detta är sista gången!

Så idag ska jag skriva in mina jävla timmar och skriva en liten lapp till Kerstin att jag också vill på fuck-off-festen. Får jue se om jag får gå dit ;P Jag lyckas jue alltid vara så seeg med allting. Dumma pappa-gener ;p
   Förhoppningsvist är det väl lite mer nu i baren när det är fult väder ute! Hoppas, hoppas! Vill att min sista dag ska vara rolig, men en måndag är jue ganska dåliga förutsättningar. Ska i alla fall dra med mig kameran, har fotat som satan i lördags. Måste jue ha lite bevis på att jag har jobbat på Icehotel ;)

Nej, nu måste jag väl göra mig i ordning. One last time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0