Sol, sol, sol ;D

Idag är jag go och gla' för det är sol ;D Vaknade upp klockan 08:30 av att solen sken in, och i mitt rum betyder det förjäävligt varmt. Så jag steg upp och gick på min morgonpromenad. Är jag inte duktig? :)
   Lär jue bara vara förjävligt trött mot kvällen, eftersom jag lyckades väl bara med en 5h sömn inatt. Men äscha, sova hinner man nog med om i sitt liv :) Bara synd om Mr. Kirsten eftersom jag lyckas få mina skrattanfall då ;P

Nu längtar jag efter sommaren! Och jag har hittat mina solglasögon, wiie ;D Så nu kan jag se fin ut igen. Fast lär vara segt att jobba idag, det brukar inte vara så mycket drag tisdagar under dagen. Suck. Men men, det är jue pengar iaf ;P

Jag önskar att det alltid vore sol, tänk hur glad jag hade varit då! Fast det kanske hade varit jobbigt att vara glad konstant... Uff, nu börjar jag svamla, hur ska jag ta mig igenom dagen? ;P Tur att jag bara jobbar kväll imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0