Sol!

Jag verkligen älskar att vakna upp på morgonen att solen skiner in och att jag badar i svett (okej, inte riktigt, men nästa för det är jäävligt varmt hos mig när solen ligger på.)
   Vaknade första gången 07:15, men det kändes lite för tidigt... Fast jag har sovit ungefär 11h idag. Var så satans trött igår, vet fan inte varför. Men jag har sovit 11h. Aja, är väl bättre än att sitta uppe hela natten ;P

Nu vill jag bara ha sommar, sommar, sommar! Sitter man i mitt rum och kikar ut ser man bara solens sken och den blåa himmelen. Visserligen har inte träden löv, men ändå... Uff, har sån lust att dra på mig bikinin och gå ut på bakgården och sola. Sedan en promenad i solens sken, kanske upp till stan och ta en mjukglass.
   Glida bil och äta glass! Det är fan underbart, för då känns det som sommar i alla fall ;P

Undra vad man ska göra idag? Jag ska nog antagligen ta min promenad när det är så fint väder, sedan kanske jag tar och simmar också. Fan vad jag började längta till sommaren igår när jag var och plaskade.
   Det var underbart att få simma igen. Dessutom tror jag att jag faktiskt orkade simma mer igår på samma tid sedan sist (november), vilket skulle vara lite konstigt. Jag har jue inte tränat någonting utan bara ätit... förutom de här senaste veckorna då.

Ååh... Jag vill åka på charter, jag verkligen vill det! En vecka till att bara skämma bort sig själv, kan det inte bli bättre än så? Sol, strand, hav... Åk med mig? :)

Herregud, har ni märkt en sak? Jag bara pratar om vädret ;P

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hej! tänkte bara svara på varför ja kanske tar bort min blogg. jo, eftersom jag oftast skriver när jag är lite nere så blir det ju bara en massa tråkigt jag skriver om och när johan läser det så får han dåligt samvete å grejjer och då måste vi alltid prata om det å sånt. och jag orkar bará inte med att disskutera vart enda inlägg jag skriver =P kram kram!

2009-03-21 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0