Sveriges värsta bilförare

Kikade nyss på Sverige värsta bilförare, och den var faktiskt roligt :) Man känner lite igen sig själv när man är ute och kör och tappar tålamodet... vilket kan hända för min del ;p
   Gjorde tv4:s test "Vilken sorts förare är du?" och det här fick jag som svar:

Den aggressiva

(49% av alla som gjort testet)

Du är en vägfara och en fartdåre - och du vet om det! Bara du närmar dig bilen så stiger testosteronhalten i kroppen och du känner för att meja ned någon, gärna en arrogant fotgängare som har mage att kliva ut på övergångsstället. Tagga ned tiger.



Haha! Kan nog passa mig eftersom jag oftast säger att jag hatar min bil... så mot den är jag iaf aggressiv ;P Nog fatt jag tyckte den distraherade passade lite bättre på mig, eftersom jag ibland kan... koppla bort ;P Blir uttråkad ibland att börjar tänka på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0