Trött?

Idag blev en tidig dag, hade slut på jobb en si så där kvart över ett. Stod kvar och babblade till säkert 2, sedan tog jag bilen och tankade. Det är inte billigt. Har man tur blir väl det här sista tankningen, men man vet aldrig. Jag lär väl ändå inte dra direkt efter att säsongen/mitt kontrakt tar slut. Några dagar tar man väl sig och "landar", sen städa här hemma. Till slut blir det väl att packa väskorna och åka.
   Men kurs eller försöka få jobb? Det är frågan...

Hur som helst. Kom hem till mitt kära rum halv 3 med lite lunch som jag snabbt tryckte i mig. Sedan somnade jag... och sov till halv sex. Herregud, jag sov i 2½h! Hur fan ska jag lyckas sova inatt?! Fast visserligen känner jag mig ännu trött, så går nog bra...
   Är bortbjuden på middag, så det lär bli trevligt förhoppningsvist. Sedan är jag bortbjuden på middag på fredag också. Fast så bjuden var jag inte, frågade en kompis om han ville bjuda mig på middag fredag eller söndag. Mina päron ska nämligen bort ihelg så jag måste ta hand om matlagningen helt själv... fy faan så grymt av dem!
   Men fredagen är löst i alla fall, och på söndag värmer jag väl bara något innan jobbet. Inte fan tänker jag ställa mig vid spisen ;P Ska försöka få jobb på hotell också så slipper jag bry mig om matlagningen i sommar heller ;D

Aja, imorgon ska jag på information 14:00 ang. varslingen. Känns oerhört skönt att få veta hur länge man ska jobba, så man inte håller sig bunden längre än nödvändigtvist.
   Sen blir det att stänga av mobilen så man får ha ledigt sina dagar. De ville ha mig och jobba i söndags och ikväll, men jag sa nej... Jag orkar inte jobba mer, man blir jävla slut i skallen av att vara trevlig och glad hela tiden. Känner mig jue som ett pms-monster så fort jag tar av mig mössan... tycker inte om det.

Nå, ska väl börja göra mig i ordning för kvällen. Sa att jag skulle komma kl. 19:00... That's not gonna happen. Sitter ännu i morgonrock... jag är seg ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0