Tidsfördriv

5 skulle
Skulle du vilja vara längre? Hade inte klagat om jag vaknade upp 1dm längre imorgon ;P

Skulle du vilja väga mer? Nej, jag försöker liksom gå ned nu så ;P

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? Jag har ingen pojkvän att bli arg på ;p

Skulle du vilja ha sex med en kändis? Beror jue på vem kändisen är ;P

Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej tack.

10 kan
Kan du röra på öronen? Nein.

Kan du slicka dig på näsan? Nein.

Kan du kolla i kors med ögonen? Nå jo.

Kan dina föräldrar lita på dig? Ja då, jag har kommit ur trotsåldern ;P

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo då, om jag sover så ;P haha

Kan du vara på fest utan att dricka? Jag kan väl, men jag vill oftast inte ;P

Kan dina vänner lita på dig? Nå jo.

Kan du tänka dig att pierca naveln? Njääe... det är nog inte min stil riktigt.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nå jo, jag är jue snål så ;P

15 har

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Nå jo, vore väl konstigt annars ;P
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jo, tror jag fick ett sms av mama på alla hjärtans dag där det stod att hon älskade mig ;P Men i vår familj går vi inte runt och säger sånt. Man behöver inte säga det, sådant vet man.

 Har du ett syskon? Jo, en syster.

Har du varit full den här månaden? Nej, duktigt va? ;P
Har du någonsin haft sex med någon? Nå jo ;P

Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har dem säkert gjort ;P Vi alla drar jue små vita lögner då och då.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej då :)
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Faktiskt ;P

Har du pussat någon som är fyra år äldre? Nå jo ;P
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nå jo ;P
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nein, tror inte det räknas som förhållande så ;p
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Njäe... jag är ganska bestämd på att jag inte vill testa det. Allt kan man inte testa här i världen, och med tanke på hur fort jag blev beroende av snus så nej tack.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Det tror jag faktiskt inte ;P

Har du haft sex med mer än tre personer? Nå jo.

Har du ljugit på någon fråga än då? Nein.


20 vem
Vem är din bästa vän? Erik och Sara är båda nära vänner ;P
Vem tycker du om? Min familj och mina vänner.
Vem hade du senast sex med? Det vet mina vänner om, om ni är så intresserade får ni väl fråga dem ;P

Vem vill du bli full med? Syster och jag brukar röja ganska mycket ihop ;P

Vem är den bästa artisten? Johnny Cash är underbar. Men sånt där kommer och går för min del.

Vem pratade du senast i telefon med?  Kryckan.

Vem har du en liten crush i? Det du ;P

Vem är snyggast i världen? Jag vet inte riktigt, Jude Law kanske? ;P
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Erik, han och jag ska jue ändå gifta oss så. Muhahahaha!
Vem är snällast i världen? Oj då, jag som tycker att alla är svin! Nej, men det är väl min mama. Hon är jue trots allt min mama ;P

Vem är din bästa kompis? Är väl samma som bästa vän? Mongo-fråga ;P
Vem vill du prata med? Just nu? Min galning faktiskt ;P

Vem sov du med senast? Den som jag har en liten crush i ;P
Vem såg du full senast? Tror ingen var direkt full igår när jag jobbade... så i lördags när jag jobbade. Ett gäng med svenskar t.o.m.! Dansade och hade sig, hehe ;)

Vem vet allt om dig? Erik.

Vem kramade du senast? Hum... Vet inte vad som räknas som kramar, för man ger jue lite halvkramar på jobbet då och då. Men en riktig kram... det var nog Mark.
Vem kan berätta allt för dig? Den som vill det.
Vem kan du berätta allt för? Erik.
Vem hatar du? Ingen.
Vad blir ditt namn baklänges ? Aras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0