Hemma på rast

För en gångs skull är jag hemma under min "rast". Tror faktiskt det här är första gången under säsongen! Känns ganska bra, jag har varit duktig!

Började rasten med att skriva under mitt uppsägningspapper, så nu är det säkert att jag jobbar till 31 mars. Känns skönt att veta ändå. Så är inte länge kvar nu, 24 dagar. oj, oj, oj! Sedan är jag arbetslös... Fan, jag börjar få panik ;p
   I alla fall, fatt återgå till min rast, så tog jag bilen och körde hem som en galning. Kom hem, kastade av mig täckbyxorna och fleecetröjan och drog på mig jackan. Ut på en promenad. Gick en promenad på ca 40min. Var skönt att få röra fläsket. Ska börja gå minst 1h per dag - beach 09, here I come!
   Hem igen. Tänkte göra mackor till middag, men så fick jag en snilleblixt och lagade mat. Jag är så oerthört stolt över mig själv! Visserligen så kokade jag bara spagetti och stekt bacon... men ändå. Senast jag stod vid spisen var i juni. Så stående applåder till mig!
   Nu sitter jag här och ska strax tillbaka. Råkade dock förstöra min beach 09 med en kanelbulla och kaffe. Men men, jag får väl börja lugnt. Jag har jue ännu 2 månader på mig. Om jag inte gått ned till slutet av månaden kan jag jue hårdbanta. Då är jag jue ledig.

USCH, så jävla utseendefixerad jag är, jag är jue helt jävla besatt. Men men... vi alla har väl våra tvångstankar... ;P Jag försöker jue iaf inte dölja mina ;P

Och det gick bra att jobba med min chef idag, jag kallade honom för svin ;D Haha. Men det var bara ett skämt, och han verkade förstå det... eller så var det däröfr jag blev uppsagd. Haha. Nej, men det beror på arbetsbrist.

Nej, dags att åka till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0