Folk tar mig alldeles för seriöst

Jaha, nu har man gått på den där morgonpromenaden och äter frukost för tillfället. Länge sedan jag åt frukost... men idag kändes det som en bra dag för frukost. Jag var hungrig för ovanlighetens skull. Beror säker på att igår åt jag bara ett mål mat och drack en massa vin. Igår var en bra dag, då fick jag vin och choklad :)

Får se vad som händer idag. Jag fick nyss frågan om jag var sur idag, bara för att jag antydde att jag blev utnyttjad för skjuts och tillade "din jävel". Folk verkar ha börjat ta mig seriös när jag kallar dem för svin och jävel... kanske skulle sluta med den ovanan? Det är jue så roligt! Folk blir alltid så förvånade och sedan skrattar dem. Inte den jäveln dock som skulle utnyttja mig för skjuts...
   Jaja, får jue hoppas att jag inte förstörde hans dag och att han nu ska sura och vägrar ringa mig... Man vet aldrig med män, de är så tjuriga ;p

Samma sak med min förbannade fästman. Envis som en liten... sak. Han har skaffat en hundvalp, och den är såå söt! Jag verkligen vill åka dit och hälsa på voffsingen! Men får jag det? Neej. För att han ska hälsa på mig först innan jag hälsar på honom igen... Det är svineri på hög nivå!
   Så nu får jag sitta här och vänta på att han ska behaga sig att hälsa på mig innan jag får träffa den underbara lilla lurvisen, och då kommer den antagligen blivit stor. (Eller ja, det är en Jack Russell så stor lär den väl aldrig bli... men större ;P)
  
valp

Vi ska föreställa trolovade, så det borde jue egentligen vara vår hund och inte hans. Eller hur? Och då borde väl jag få komma och hälsa på den hur ofta jag vill, eller hur?

Herregud, så jag har varit idag! Pratat i 1h i telefon med Ingrid och 30min med Erik... Det blir dyrt för mig att vara ledig ;P Nej, ska sluta svamla nu och komma på något att göra istället!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Fästman?

2009-03-17 @ 08:21:50
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0