Ut i snön!

Titta så duktig jag är; jag är uppe klockan 09:45! Det känns ganska häftigt, men till min besvikelse så är det -13 grader ute. Men det blir säkert varmare när solen ligger på :)
   Ni förstår - jag ska vara duktig och åka skidor idag! Oj, oj, oj - t.o.m. jag är överraskad över min egen hurtbullighet! Ska bli roligt att se hur kass kondition man fått, inte tränat sedan december. Och godis varenda dag i 2 månaders tid... Nej uscha, man blir jue äcklad av sig själv ;P

Men det ska ändras, beach -09! Vart det nu kommer vara... Uff, det är lite jobbigt att inte veta vad eller var man kommer hamna. Visserligen löser sig allting i slutändan, jag var jue i samma situation i september och det löste sig jue. Så jag ska sluta vara så nojig. Ekonomisk klarar jag jue av att vara arbetslös några månader, fast ska väl ändå gå med i någon sorts a-kassa så jag kan få lite pengar ;p

Min blogg måste vara väldigt tråkig, jag bara tänker på beach -09 och på min blivande arbetslöshet. Och ibland lite om mitt jobb. Herregud ;p

Ang. mitt jobb hade jag jävla roligt i fredags. Hade supertrevliga och roliga gäster. Och så skapades en ny drink; Absolut Scheiße. Den måste ha varit god ;p

Nej, nu ska man väl käka lite frukost och sen ut i skogen. Fy fan... vad har jag gett mig in på? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0