Morgontankar

Mmm... Vad det är härligt att bara ligga i sängen och slappa! Tror jag ska spendera hela dagen här, var så oerhört mysigt och varmt. Är jue ledig så behöver inte stressa med min promenad heller. Det är jue bara halvfint väder så.

Nu har jag orkat mig upp ur sängen och ska ta en kopp kaffe. En vän ringde och sa att han kanske skulle komma förbi, så var tvungen att duscha ifall att. Jag lär nog inte träna idag mer än min promenad, är ännu lite snuvig... Men imorgon kanske! Hoppas, hoppas!
   Sedan måste jag ta upp kött till papa och ringde en väninna som fyllde år igår... visst har jag stora planer? ;P Ändå känner jag mig så jävla trött och sliten att jag lätt hade kunnat stanna i sängen hela dagen... Fast jag kan jue inte ta det lugnt, så det lär jue inte hända.

Fan, nu ångrar jag mig att jag inte åkte till stugan... Men men, nu är det lite sent. Isf kommer jag inte fram förrän... Halv 3 kanske? Med tanke på ombyte, bilkörningen och skidföret. Dessutom har jag jue duschat nu, och åker jag dit kommer jag jue lukta skog och rök och vara tvungen att duscha igen...
   Den där duschen piggnade till mig rejält.

Kanske ska åka till stugan i alla fall? Vore lite mysigt...

FAN, varför är jag så velig? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0