Besvikelse

Vilken besvikelse! Här åker man till statoil, hungrig som ett djur. Tänkte att eftersom hela dagen (kalorimässigt) gått åt skogen kan jag redan fortsätta på samma bana.
   Jag bestämmer mig för en baguett. Och den smakar ungefär som... vitt bröd. Torr som satan och fy faan! Det var en besvikelse på hög nivå! Förra gången jag tog någon sorts macka var den svingod... men ska hålla mig till mina hamburgare.

Idag har jag varit jävla social. Jag har umgåtts hela dagen, pratat i telefon en massa och stannade kvar på jobbet 1h efter att vi stängde baren och pratade en massa skit. Jag känner mig helt slut! Jag är inte gjord för så mycket socialt umgänge på en dag...
  
Nu är jag dock ledig tre dagar och det ska bli underbart! Har laddat upp helgen med en massa vin. Inte för att jag ännu vet om jag vill gå ut eller inte, men det är alltid bra att ha. Ifall att. Jag är ganska duktig på att ifall att.

Fan, jag tänkte skriva en massa... men det kommer liksom inte ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0