Dagen D

Idag är det Dagen D. Idag ska läkaren Bo ringa mig! (tror han hette Bo) Jag känner mig överlycklig! Hoppas, hoppas att han bara skriver ut ett recept på en gång, då kan jag åka till Ingrid imorgon redan. Woho! Och så ska jag glida förbi mormor också innan jag åker hem igen. Längtar att ge mig iväg igen! Här är det jue ändå bara pissväder.
  
Igår regnade det. Idag är det storm. Fast under natten snöade det faktiskt. Brr. Och så var det ett helvetiskt långt strömavbrott. Tror det var i ca 4h. Mitt under filmen dog strömmen! Vi blev lite chockade, men dämpade chocken med vin. Det där med en vit vecka gick jue inte så bra. Dessutom ska väl jag och Ingrid ut på krogen också om jag åker dit till helgen. Voi, voi.
   Oh, kollade just på smhi. Hoppas jag kan åka till Ingrid ihelg, det ska vara 25 grader där! Ge mig, ge mig! Min lilla färg jag lyckades erövra i Turkiet håller på att försvinna... jag behöver sol!

Aja, idag blir det väl inte mer än att sitta och vakta telefonen. Sovit bort hela morgonen så. Sen ska jag nog träna. De senaste 2 veckorna har jag tryckt i mig mer än jag behöver. Ett under att jag kommer in i kläderna ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0