Don't speak

Så nu var helgens äventyr slut! Känns väldigt bra att sitta här och bara ta det lugnt. Jag måste packa och städa innan onsdag. Samt kanske köpa ny resväska, jag ska kika på mamas uppe på vinden. Tyckte att de i affären antingen var minimala eller gigantiska.
   Men jag är i alla fall inte bakis!

Fattar inte hur det är möjligt. Jag drack jue sprit igår, vilket jag brukar bli jävla full av. Men jag var lagomt full igår. Fan vad kul vi hade! Träffade en massa gamla klasskompisar. Och så träffade man lite skumt folk också ;P Men roligt var det ;D
   Så det har varit en toppenhelg faktiskt! Jag som inte alls skulle gå ut, så blev det tvådagars. Haha. Men det är jue oftast då man har roligt, dessa spontana fester. Och personalen på Arran är också trevlig :) Funderar på att fråga dem om de behöver någon extrapersonal. Men det tar jag nog efter Turkiet.

Vad mycket roligt som händer i mitt liv just nu! Turkiet, sedan ska jag hälsa på Ingrid - hoppas att Anna kan följa med, då blir det som på gamla, goda tiden :) Ska vi äga Lycksele, haha! Sedan ska jag åka ned till Dalarna och hälsa på Viktor. Kommer tillbaka till Kiruna till festivalen, helgen därpå är det Pajalamarknaden. Och i slutet av juli, augusti ska jag hälsa på Erik.
   Fast till hösten måste jag nog försöka få ett jobb. Man kan inte leva lyxliv hela tiden. Men just nu känns livet väldigt bra, väldigt roligt. Väldigt spontant ;P

Hittade en gammal No doubt låt, Don't speak. Den är så mysig!

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0