En mörkgrå himmel

Ny dag, nya tag. Igår var jag så slut. Sov säkert en 14h allt som allt. Utöver det såg jag på tv och läste. Fast det är jobbigt för mig att läsa, jag bara somnar! Men till slut läste jag ut boken, faktiskt att rekommendera. Lite udda, och jag tycker om lite udda saker ;P
   Idag hade jag dock tänkt ta mig i kragen och göra någonting utav dagen. T.ex. gå på min morgonpromenad som inte hänt på 2 veckor! Tänk, innan jag skulle till Turkiet steg jag upp kl 8 bara fatt kunna gå på promenad. Nu sitter jag här, stirrar på den grå himlen och fryser. Aja, att jag fryser är väl mitt eget fel. Slog av elementen igår fatt det var så varmt här inne. Kunde jue inte gissa att det skulle börja regna inatt ;p
   Aja, ska väl tvinga mig ut! Då mår jag bättre. Hade tänkt gå upp till stan idag, men... känns inte så himla lockande just nu ;P

Imorgon är det torsdag ;D Då ringer äntligen farbror doktor. Hoppas, hoppas han bara skriver ut ett recept åt mig! Så kan jag sätta mig på bussen till Ingrid på fredag. Sedan hälsar jag på mormor på hemvägen... vore inte det idealiskt?
   Ihelg kommer min syster också. Hoppas hon inte blir vrång på mig för att jag åker iväg. Hon och Daniel får jue bo i mitt rum när jag är borta.

Det är mycket som händer nu. Mycket, mycket som jag inte ens orkar tänka på mig. Det verkar inget underligt att människor kommer upp ifrån de döda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0