Mitt handikapp

Jag vill ha sol! Vill ligga ute och bara mysa i solens sken. Varför är det skitväder, varför? Alltid jättefint omkring 5 då jag vaknar, men sen kommer molnen in...
   Imorgon ska det regna enligt smhi. Egentligen är det bra för mig. Det är dag nr. 2 på min självplågarvecka och det känns. Jag bara sover hela tiden! Och när jag inte sover är jag trött. Och halsen kliar, ögonen kliar, snorar som en liten unge. Jag känner mig handikappad. Och extra jobbigt är det väl när man vet att man har tabletter som kan få bort allt det här. Slöheten och känsligheten... men nej, jag ska hålla ut!
  
Tyvärr är jag jue fast i Kiruna nu tills torsdag iaf. Argh! Jag som vill åka till mormor :( Inte träffat henne sedan november, och jag brukar alltid få så bra inspiration när jag är där! Antagligen för att det inte finns internet och att jag inte kan springa och hälsa på vänner.
   Aja... har 4 dagar att sova mig igenom i alla fall ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0