Nedräkning; 2 dagar kvar

Jahapp, här sitter man. Steg upp kl. 8 imorse och gick på min morgonpromenad :) Sovit skumt inatt, vaknade kl. 4 och sedan halvsov jag fram till 8 när klockan ringde och jag tog mig upp. Drömt myskodrömmar också antagligen.

Nu har nedräkningen till Turkiet börjat. Jag ska införskaffa allergitabletter, deo, schampoo och snus. Annars har jag nog allt jag behöver här hemma. Orkar inte köpa några nya kläder, jag har så många :P Jag ska dock se om jag kan fixa till min studentklänning. Den är så fin! Perfekt festklänning.
   Så dagens aktivitet blir väl å packa färdigt till resan. Bra att få ned allt i resväskan idag så ser man om man glömt något och isf fixar det imorgon. Vet ännu inte om jag ska införskaffa en egen resväska, fast det kan jue vara bra. Någon gång i framtiden lär jag jue behöva köpa en resväska. Jag är bara snål och bekväm ;P

Jaja, är väl dags och börja dra upp mot min kära dejt på banken. Kommer dock inte ihåg vad hon som jag ska ha möte med hette... men det går nog bra ;p Undra om man ska typ gå och "anmäla" sig någonstans eller sitta å vänta på att bli uppropad, som när man är hos tandläkaren? Jag har aldrig haft möte med banken! Mamma har dock sagt åt mig att vara försöktig, de vill bara lura av en ens pengar ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0