On my way

Idag ringde Bosse och sa att jag fick mina piller, woho, 100 st! Så jag kan överleva sommaren... Tack Bosse! Så nu är humöret på topp!

Så imorgon sätter jag mig på bussen. Måste säga att det finns fördelar med att inte ha fyllt 20 ännu. T.ex. reser jag billigare. Borde bli ca 232kr lr något sådant till Umeå imorgon, inte alls mycket!
   Så blir fest, fest, fest för min del ihelg. Eftersom Ingrid jobbade kväll imorgon och inte kunde komma och hämta mig ska jag först åka till Ricky och hälsa på honom. Det är brännbollsyran och festival i Umeå, så då blir det party :) Stannar där en natt, sedan åker jag till Ingrid dagen därpå. Så ska vi gå ut på kvällen. Även om det inte lär vara så mycket folk blir det säkert roligt :)
   Så ska jag bo hos henne några nätter. Sedan hälsa på min kära mormor. Jag räknar med att komma hem till nästa helg igen i alla fall, men jag har inte lagt upp dagarna riktigt ännu. Så får jag leka med syster några dagar också innan jag åker ned till nästan-dalarna. (Den jäveln bor jue inte i dalarna som jag trodde!)

Så jag måste packa nu, för måste förbi en kompis och hämta mina filmer innan jag åker. Men jag hatar att packa. Roligare att sitta och skutta och vara glad.
   Dessutom går bussen imorgon 07:40. Lär jue inte bli mycket sömn för mig inatt, men man kan sova på bussen.

I'm on my way again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0