Snart är det dags för Turkiet!

Idag är man tillbaka till vardagen... fast visserligen har jag ingen direkt vardag nå mer. Jag har inget jobb, inga tider att passa. Jag fikar på stan på gör ärenden. Det är min vardag. Haha ;P

I alla fall; Var på stan med Sara. Jag kikade efter resväska till vår resa. Känns inte verkligt att vi ska åka iväg om en vecka! Jag har inte varit utomlands (Norden räknas inte) på flera år, så känns konstigt att få åka till ett varmt ställe för att ligga på stranden hela dagen och bara njuta av livet... men det ska bli grymt skönt! Längtar!

Jag har i alla fall kommit på vad min livsambition är. Det har jag visserligen vetat sedan jag var 12 år. Men jag ska nog faktiskt ge det hela ett försök. Måste bara få inspiration! Och för att få det är det bra för mig att vara ledig och ensam.
   Jag är målmedveten. Jag ska nog lyckas om jag ger mig fan på det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är din livsambition då?

2009-05-08 @ 10:39:58
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0