Tell me baby

Ny dag, nya tag. Jag har skickat mina vanliga morgonsms och sitter nu och är lite surmulen över att det ska vara molnigt. Det är varmare idag i skuggan än igår, så vad skulle inte det vara i solen? Suck, suck. Men en promenad blir det, tro mig! Igår var jag ute i 1½h och t.o.m. mina vader och armar fick lite solsken :) Åh, Turkiet - ska bli underbart!
   Såg på smhi idag (som ni vet, när det närmar sig sommartider är jag och smhi bästa vänner, jag loggar in på deras sida flera gånger om dagen i princip och måste jue se också vad för väder alla mina vänner har) att det bara är över 20 grader i Turkiet, dock halvsoligt. Men ska jue dit om 2 veckor, då har ng molnen blåst iväg - får man hoppas! Sara är orolig att jag inte pallar värmen bara fatt jag höll på att svettas ihjäl igår, men till mitt försvar så tror jag inte att jag går runt i fodrade byxor och vinterjacka i Turkiet! Dessutom är väl inte nätterna kalla... 16-17 grader. Så varmt har det jue inte ens blivit i Kiruna under dagtid!

Och idag måste jag köpa ny dosa, woho :) Bara så ni vet är Grovsnus Svart ingenting jag rekomenderar - bara som en bra dosa om du vill sluta snusa. Snusen smakar i princip ingenting, bara torrt å irriterande. Så jag har faktiskt snusat mkt mindre nu när jag haft den dosan bara fatt den är så... tråkig. Nej, idag blir det Ettan igen - woho! Ska snusa med mkt nöje :)

Nej, ska man gå på promenad eller åka förbi stugan och kika hur underlaget är och hur långt man kan köra med bilen? För det var väl en tur jag hade tänkt presentera för Erik, och förberedelser är nyckeln till framgång! Fast isf blir det 1-2 mil promenad... Visserligen kommer Erik först 20:10 så jag hinner jue med alla andra förberedelser... vad nu det skulle vara ;P

Vill gärna avsluta detta inlägg med någon lyrics som jag inte har kopierat in än så länge, men inte hittat någon ny låt att förälska mig i ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0