Hemma i Sverige igen

Nu är man tillbaka i Sverige. Här är det 11 grader, i Alanya 22 grader... brr. Fast mestadels av resan har vi haft drygt 30 grader. Man har verkligen blivit grillad! Jag har int fått så mycket färg, men är iaf inte kritvit något mer :) Och min mor tyckte jag såg brun ut så jämfört med kirunaborna så kanske man ser brun ut :)

Har varit grymt skoj att vara i Turkiet. Gått upp ca 2-3 kg, men det var det värt ;) Jävla god mat... och bra underhållning på restaurangerna! En servitör började strippa... haha, det är jue verkligen att kunna bjuda på sig själv ;)
   Dock fanns det en riktigt galen turk på samma restaurang som man blev typ rädd för. Nu i efterhand så garvar man jue åt honom som fan, men på plats så... Herregud! ;P

 Dessutom finns det ord som aldrig kommer att betyda detsamma igen:
Tjena mittbena!
Eller huur?
Herregud!

Btw, måste börja använda blixt om kvällarna! Alla kvällsbilder är bara suddiga i min kamera, uscha ;P Jag dålig.

strandbildjag och sarafrån borgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0