Ingen man och hund nå mer

Nu har Erik och lilla vov lämnat mig. Känns konstigt när man umgåtts med någon 24'7 och så är de helt plötsligt borta...
   Det sjuka med mig och Erik är att detta var andra gången vi träffades, men det känns som att vi känt varandra i evigheter. Att jag åker förbi och tar en kaffe hos honom varje dag. Det är sjukt hur lätt man kan komma överrens med vissa människor! Och det som är bra när man känner varandra så pass bra som vi gör så vågar man säga "håll käften" om ena irriterar den andra och ingen tar illa upp.
   Dessutom kommer jag sakna lilla bulldozern som sprang omkring i huset och härjade. Vem ska jag nu mysa med om kvällarna? Längtar till den dagen då jag skaffar Vovve! Älskade hundar, de är bäst!

Lilla Fia.


Aja, eftersom jag inte verkar få nå jobb så har jag jue tid att komma och hälsa på honom i sommar om inte annat. Min deprission över att vara arbetslös börjar gå över. Nu när det börjar bli vår och sommar finns det saker att göra.
   Turkiet om en vecka, sedan blir det att vara i stan 2 veckor och sedan tror jag att jag ska åka till Viktor och hälsa på honom. Tillbaka till Kiruna till Kirunafestivalen. Sådärja, hela maj och juni är planerad!

I stugan.Grillar.Gillar värme :)
Lite bilder ifrån stugan.
Vovven tyckte väldigt mycket om öppna spisen, hon låg framför den och myste hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0