Vilse i skogen

Vilken underbar dag det har varit!
  
Efter mycket om och mig tog jag på mig mina oerhört vackra solglasögon och satte mig i bilen. Jag körde ut till stugavägen som var avstängd som förväntat. Så jag gick ut ur bilen och började promenera. Jag kom inte långt innan jag var tvungen att ta av mig tröjan och sedan vika upp byxorna.
   Fy fan vad härligt det var! Jag älskar skogspromenader,  det är mycket roligare att gå i naturen med dess frid (även om jag alltid lyssnar på musik) än att ha massa bilar som åker förbi och gubbar som är ute på sin motionsrunda ;p
   Dessutom kände jag mig som Indiana Jones i mina uppvikta byxor, kängor och pannband.

vår i kiruna :)första gången i shorts!uscha!
Jag tänkte inte på att ta med mig kameran, men jag fotade lite vårbilder ifrån Kiruna med mobilen. Dålig kvalité, men lägger upp dem i alla fall :) Den sista bilden är på en renfot... Var tvungen att fota den, så brutalt den låg på marken.


Jag tror nog att jag tycker mest om våren ändå. Man blir så glad när man ser hur fort snön smälter, när man kan vika upp byxorna första gången och när man tar sin första mjukglass... Dessutom är det så fint när man ser hur träden börjar knoppa och allt blir grönt - och så finns det knappt några insekter. Kan det bli bättre? :)

Allt som allt blev det ca 2h promenad, så nu kanske man har fått lite mer fräknar :) Fast Erik lär vara mer fräknig än mig... det svinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0