Dag 1

Nu inför jag en nedräkning tills jag slipper de här jävla bågarna (ursäkt mitt grova språk).

Suttit med dem i ca en halvtimme nu, har redan fått ont... och har faktiskt 15h och 20min av den här dagen innan jag ska sova igen och får ta av dem!

Undra vad man ska göra idag... Antingen kan man städa badrummet (hann aldrig med det igår) eller åka till en vän och kika film... Vet inte riktigt vad jag känner för, är iaf inte sugen på att jobba. Men man behöver sin usla timlön, så får gå dit och prata lite skit med Johan (vår grupp har blivit ännu mindre, bara jag och Johan kvar nu...)

Gjorde ett test på fb nu, vad min chokoladpralin sa om mig i aladdin-asken, tyckte det stämde ganska bra in på mig så kan publicera det här ;)

"Folk skulle förmodligen beskriva dig som lite annorlunda och du är troligtvis estetiskt lagd. Du brukar vara allra först med att ta från det undre lagret. Din kärlek till Cocos-kolan är så stor att du blir väldigt arg när någon tar den framför ögonen på dig. Du är en livsnjutare och en drömmare och dina tankar för dig ofta till exotiska resmål."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0