Dag 5

Lev i nuet och känn att du har tillfredsställelsen just där du är - inte runt knuten.
 - Okänd

Nu har man varit utanför Stockholm också. Jag trivs bra här, men man måste faktiskt se lite annat också... annars blir man galen! Eller okej, jag blir galen.

Hade en trevlig helg, gjorde sådant som Stockholmare skulle rysa vid tanken. Först åkte vi bil från Stockholm, väl framme var jag så jäkla trött att jag däckade i sängen... orkade verkligen inte hålla mig vaken! Nästa morgon steg jag upp 08:30, pigg och glad! Fast lat, så tog jävla lång tid för oss att komma ut med vovven och promenera i skogen.
   Mot kvällen hade han fest. Jag hade väl inte det så där jätteroligt... Folk som känt varandra sen barnsben och pratar gamla minnen? Njäe... Men är man inte en god människa som man är så håller man minen och dricker mer vin - och går och lägger sig innan kl 1 (jag har nog blivit tant). - Ja, vaknade första gången klockan 06:30 dagen därpå ;p

Efter att ha städat och latat oss så åkte vi till Avesta (så var i Dalarna - woho!) där jag hoppade på tåget som skulle ta mig hem till pulsen igen. Jag fick t.o.m. sällsksp med mig hem - Buster! Så nu har jag någon att kramas med :)

buster väntar på t-bana
Buster tyckte det var mycket spännande att komma till huvudstaden!

Fast Wilma will be forever in my heart... Ååh, den lilla sötnöten! Och hon är folkskygg som mig, på söndagen så var hon vid min sida hela dagen!

P.S. I lördags på festen testade jag det där att ha i en lins i ett öga... man ser skumt, men man vänjer sig faktiskt. Men, lär ändå gå omkring med bågarna... Bara 7 dagar kvar nu! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0