Ännu mera planer...

Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt.
 - Goethe

Idag har jag fått sova ut - så underbart! Första dagen på 19 dagar som jag inte vaknat upp till ljudet av väckarklockan!
   Pappa har faktiskt varit riktigt tyst nu på morgonen, så jag sov väl en 10-11h. Helt underbart! Ringde x antal gånger under natten... Why måste folk ringa nattetid? Hjälper jue inte att ha på ljudlöst, sms-en kan man sova förbi men när någon ringer...
   Äh, man ska väl vara glad över att det är någon som vill ringa en :)

Igår var vi på en förvirrande kväll på Indisk Restaurang. Själva maten var jättegod och vi fick tomtebloss till maten, woho! Men själva servicen var inte någonting att hänga i julgranen. Alldeles för liten lokal för antalet människor. Det var trångt och personalen sönderstressade.
   "De ska bara dricka kaffe, sen gå." - Då känner man sig uppskattad...

Sedan blev det en lugn kväll här hemma. Jag var så oerhört trött, så gick väl till sängs kanske halv 11. Går inget bra för mig och Taskin att kommunicera längre. Eftersom jag har varit upptagen nattetid så får vi sysselsätta oss med att skriva ett offline-meddelande per dag ;P Och det enda vi gör eg. är att tjaffsa...
   Äh, jag saknar honom hur som helst!

Nu lagar min pappa frukost åt mig, är han inte underbart gullig? :) Idag ska vi shoppa (som vi alltid gör) och sedan ska vi till faster och äta middag. Efter det ska jag äntligen tvätta mina kläder. Så dagen till ära är fullplanerad! Fast säg, har jag en enda dag som inte är fylld med en massa planer? Känns inte som det nu ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0