Sick Cycle Carousel

I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.
 - Grey's Anatomy, Christina Yang


Ååh, såg nyss på Grey's Anatomy... Länge sen jag kikade på den serien, men som alltid föll någon tår och man blev varm i hjärtat. Förstår inte denna förälskelse till Grey's Anatomy, men det är absolut den bästa serien någonsin i min smak!

Idag gick jag hem från jobbet efter lunch, kände mig inte alls kry kan man säga. Sedan har jag legat i sängen hela dagen. Less på att må så här! Vill vara glad, pigg och positiv! Dumma, dumma kropp :(

Lite förvirrad känner man sig också... Någonting jag drömt om har jag fått. Men det var jue en dröm som jag hade begravt. Det känns konstigt att höra de orden, som man egentligen trodde sig aldrig få höra. Det förvirrar mig. Vad vill jag egentligen? Och vad kan jag?
   Sick Cycle Carousel...

Nej, gör mig frisk! Då blir jag gladare också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0