En sån där riktig skitdag

Vilken skitdag idag! Så jävla skitskitskit, så det inte kan bli mer skit! Var jag tydligen nog? Skiiit!

Först hade man en skitdag på jobbet, sitter med världens mest värdelösa material så man blir utskälld hela dagarna. Har värdelös snus, och inge choklad eller mat eftersom jag inte hann handla idag. Så ska fan ta med mig havregryn till lunch imorgon, muhahahaha! Alla kommer typ tro att jag är dum i huvudet ;p

Så var man hos optikern idag också. Linsförbud i 2 veckor - yey! Min optiker (för den delen verkade något... konstig. "Mm... nu är det så... mm... Alltså du... mm..." Jag är ingen jävla marabouchoklad!) sa att jag kunde gå med en lins eftersom ena mitt öga är friskt... men fan, det blir jue skumt :S Så ska ge de här bågarna en chans...

Har dock världens bästa make, ringde honom och sa: "Allt är skit idag." Så berättade jag om mitt elände och han lyssnade tålmodigt. Sen berättade han om sitt elände (när vovven inte lyder) så jag fick skratta lite. Så pratade vi om mitt elände och skrattade åt det hela. Det är jue egentligen så, man får jue bara acceptera att alla dagar inte är solsken. Men det är solsken att ha någon som får en att le när allt känns skit.

Idag blir det inget citat. Idag är det bara depp, depp och lite skiit! Men men, alla får jue ha sina mindre vackra dagar ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0