Migrän

Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
 - Nalle Puh

Idag hade jag migrän tror jag. Hade så jävla ont i huvudet och smärtan klättrade ned mot nacken. Mådde illa, ville spy. Kan jue inte vara baksmälla, måste jue vara migrän just när det klättrade ned mot nacken...
   Så jag var på jobbet kanske 1h, sen gick jag hem. Pallade verkligen inte att sitta och ringa, mådde så jävla kasst.
   Hem och sova bort hela dagen. Tvingade mig upp vid 4-tiden fatt gå till Coop och laga mat, men fick inte i mig mycket mat. La mig och sov igen. Upp igen vid 9, diska och städa... Jättekul att städa toaletten när man mår illa ska ni veta ;p

Så det var en mycket spännande dag idag! Or not... Har aldrig haft migrän förut i mitt liv, trodde jag hade skonats från den pinan... Men icke!

Jaja, imorgon ska jag förhoppningsvist kunna jobba. Behöver jue pengar ;p Sedan blir det nog att pimpla öl. Och vid midnatt ska jag hämta Tobias... underbara Tobias! Ska bli så roligt att träffa honom igen, förhoppningsvist har vi lika roligt här i Sverige som i Holland... fast nu kan man inte lata på stranden hela dagarna ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0