Nytt rekord och nya äventyr!

Framgång är ingenting du jagar efter. Det är något du attraherar med den person du blir.
 - Jim Rohn


Ny vecka, nya tag på jobbet! Men har sovit väldans mycket ihelg, trots att far är här, så jag känner mig gla' och lycklig :) Sömn är verkligen underskattat! Några dagar kan jag gå utan tillräcklig sömn, men i längre sträckor... jag blir en hemsk människa ;p

Igår fick jag 2000kr att shoppa för - underbart! Gick in på H&M och 1000kr senare hade jag utökat min garderob med 5 utsökta plagg. Sådant som man kan ha på jobbet också. Älskar skjortor och skjortklänningar ;)
   Sedan blev det middag hos min faster och hon lagade utsökt pasta. Vi kikade lite Hell's Kitchen innan jag och fader for hem till min bokade tvättid. Så äntligen tog jag mig dit!

Idag så var det dags att fara till jobbet idag. Och vilken dag! Slog mitt personbästa! Coacherna var jätteglada på mig, en av coacherna lyfte mig upp-och-ned... jag råkade sparka honom i huvudet... ;P Jaja, han har nyss fått barn så han är väl van vid smällar... typ ;p Och Snygg-Jens har också gått och gratulerat mig flera gånger och pratat med mig. Man ska förvåna sina överordade alltså ;)
   Så var ganska kul på jobbet alltså. Jag har liksom helt slutat bry mig om jag säljer eller inte, och det verkar jue vara en vinnande lösning. Jag sa att mitt knep var att prata sönder kunderna ;P Bara prata, prata, prata tills de säger "okej då". Så ska man jue vara glad och trevlig också ;)

Ikväll ska jag ut med pappa och hans arbetskompis... Det blir en upplevelse det också ;p Vi ska iaf äta Sushi. Första gången för mig, så det ska bli spännande!
   Det här älskar jag med Stockholm, man får alltid testa på något nytt ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha att du sparkade honom ihuvudet :D

Men vad kul att du sålt :D

Grattis :D

2009-11-03 @ 17:28:12
URL: http://unsichtbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0