Ojämn... men mer bra än dålig ;p

Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende, och framgående är given.
 - Mark Twain


Nu är man ensam i lägenheten... skulle städa badrummet, men sitter och pimplar vin i min ensamhet istället... (alkoholist!!!) Fan vad skönt att ha egen lägenhet alltså! Kommer aldrig kunna bli inneboende :P Min lägenheten är jävla ful... men den är min :) Här gör jag vad jag vill, äter när och vad jag vill... perfekt! :D

Blivit förälskad i en låt; I hate everyone. Så jävla skön alltså! Världens gladaste melodi och världens gladaste röst... sarkasm i sin bästa grad... typ mig alltså ;p

All the people on the street, I hate you all
And the people that I meet, I hate you all
And the people that I know, I hate you all
And the people that I don't, I hate you all

I bet you think I'm kidding
But I promise you it's true
I hate most everybody
But most of all I hate
Oh, I hate you

Allt rullar på bra här :) Har roligt på jobbet, fått vänner... blir jag bara en jämn säljare (som det kallas) får jag löneökning... vad mer kan jag gnälla om? :P Eller ja, min coach sa att visar jag bara framfötterna kan nog min lön ökas inom en snar famtid... och just nu är jag jue den som har bäst resultat (förutom vår coach) - när jag har mina bra dagar. Snygg-Jens och jag kom fram till att mina dåliga dagar borde vara 10st... ;p
   Vi räknas med att resultera 4-5 per dag... sålt 8st i måndags, 6st idag OCH 1 igår... så jag är ojämn som fan ;p men räknar jag ut vad jag säljer på och kan bibehålla det kommer jag utan problem hålla mig på "rätt nivå" så att säga och därmed bli en av de vassa säljare...
   Alla var skitglada och gratulerade mig i måndag och idag kom alla fram å frågade mig vad som hände igår... ;p Och om jag förstod innebörden rätt är att jag ÄR en grym säljare, jag måste bara hitta vad jag säljer på, ta fram det och så är jag i toppligan. Så min plats på företag är inte alls i fara. Hädanefter kan jag bara bli bättre ;) Känns jue bra ;P Märkt att jag säljer på dem som jag inte tror jag ska sälja på så... jag ska gå in i varje samtal med inställning "det här kommer inte gå" ;p

This is my life. Resultat, resultat, resultat... Och psykologi. För jag gör samma sak varje dag, men ändå går det olika bra... alltså är det mkt med tonläge osv... psykologi ;)

Snart är det fredag :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket ovanligt Sara inlägg :O

Väldigt "impulsivt"

Kul att det går bra för dig :)

Snart kommer jag ner så kan vi pimpla vin tillsammans :D

2009-11-04 @ 21:51:23
URL: http://unsichtbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0