Sjukanmäld

Känns som när man var barn och sjukanmälde sig. Man är uttråkad som fan. Men har gjort allt för att kurera mig! Legat under täcket hela dagen, sett på Grey's Anatomy och sovit emellanåt. Åt frukost, trots att jag inte hade någon aptit. Sprang ned till affären fatt köpa mandariner och c-vitamin (hört att det är bra med mkt c-vitamin fatt stärka imunförsvaret). Blev heelt trött av den lilla promenaden. Så hamnade i sängen igen.
   Nej, imorgon ska jag vara frisk som en nötkärna! Och om jag inte är det... ja, då ska jag låtsas som det! För att ligga hemma och se på Grey's Anatomy och inte ens orka städa... Inte orka göra någonting! Nej, fy fan!

Uff, så blir man erbjuden extrajobb varje helg, och jag kan jue inte! Vill jobba, men är jue så jäkla fullplanerad hela tiden... Blir iaf extrajobb nästa fredag. Hoppas de vill ha mig att jobba lördag&söndag också! Så mycket som jag har varit sjuk behöver jag extrapengar... och nu har jag verkligen inte lust med fler "ta-det-lugnt"-dagar. Såå tråkigt!

Så har jag även andra hälsoproblem att oroa mig över. Men diagnotiserade mig själv över internet, så verkar inte vara någonting allvarligt. Så jag får bida min tid och blir det inte bättre får jag väl höra av mig till läkare...

Ska se slutet på säsong 2 av Grey's Anatomy, sen ska jag fan tvinga mig orka stå upp i några minuter så jag kan laga mat. Jag ska till jobbet imorgon. Och jag ska göra himla bra ifrån mig också!
(Det är bra med mål har jag hört;)!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig! :)

2009-11-26 @ 18:31:54
URL: http://unsichtbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0