Trött... men äntligen dag 10!

Att börja med en inledning är bra, för då vet folk i alla fall att man har börjat.
 - Okänd
 

Självklart är jag fortfarande sjuk, det lär jag väl vara fram till april när solen börjar komma fram igen. Dessutom har jag dragit ned min dos med nässpray, eftersom man kan bli beroende av det och får bara använda det i 10dagar... vilket jag tror jag har passerat... Men, det är en bra sak med denna måndag - jag får mina nya linser! (Om mitt öga är frisk så att säga, men hoppas det - inte använt linser på 10 dagar!)

För övrigt är jag less och trött på att jobba. Säkert detta mörkrets fel. Jag vill liksom ligga hemma och sova hela dagarna. Var och hälsade på familjen i Jönköping ihelg, och tråkig som jag var så sov jag typ 2-3gånger under dagarna... var så sjukt trött, kunde inte hålla mig vaken! Så nu räknar jag ned till destination Kiruna, 2 veckor med bara slapp - vad underbart!

Förövrigt har jag väl det bra. Har 10.000 tankar i huvudet som jag verkligen inte kan få bort fastän jag försöker. Vet att det inte kan lösa sig nu utan att jag måste ge det tid... men icke, jag bara tänker och tänker - dumma skalle :(

Träffade en tågluffarkompis förra veckan - det var sjukt kul :) Han var den mest cyniska människa jag någonsin träffat, hatade allt och alla och tyckte om att provocera folk. Hade vi gått i samma klass eller jobbat ihop hade jag nog inte tyckt om honom, men och träffa honom så här på tu man hand var han riktigt rolig och underhållande.

Den här veckan ska jag bara jobba, så får jag in lite pengar. Till helgen har jag min första besöksfria helg på över en månad! Kommer säkert att kännas ensamt... men skönt att kunna sova bort halva dagen utan dåligt samvete ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0