Attraktiv besöksattraktion

Idag kommer min far hit. Han räknas komma fram till Arlanda 13:10 tror jag. Dessutom kommer han till sista helgen i oktober också!
Mamma har också fått lust att komma till Stockholm, hon har tagit fram flygkostnader i alla fall.
Och nu har holländaren beställt en resa hit, så jag får sällskap 6-9 november.
   Känns härligt att få besök, även om min lägenhet inte är den finaste, största eller bästa. Men de hälsar jue på mig och inte min lägenhet ;)

Komsi

Någon annan som vill komma på besök? :)

12:45: Nytt besked från mor! Hon bjuder mig på en resa till Jönköping sista helgen i november, så nu är även den helgen uppbokad!

(En parantes: Jag tror min yoghurt består till 80% av socker, smakar som så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0