Ovanligt social helg (fatt vara mig;P)

Den här helgen har jag faktiskt gjort något socialt, kors i taket!

Först i fredags åkte jag till Uppsala och träffade min trolovade. Vi insåg att vi inte kommer hinna träffas innan min 20-årsdag så vi tog och gifte oss igår på Lidl-parkeringen. Sedan hade vi en romantisk middag på Max ;) Fast vi glömde att utbyta ringar, men jag säger ändå; gift är gift!

Igår så spenderade jag dagen med att tänka på hur jobbigt det skulle vara att gå till ikea. Så kom iväg först vid 5-tiden. Till världens största ikea... fast jag tog en massa genvägar, skulle jue bara köpa småsaker ;p
   Kom hem med en pepsi och choklad, sedan skrev min vän militär att han hade tråkigt så jag bjöd in mig själv hos honom. Där kikade vi på film och tog det lugnt - och var helt nyktra, oj oj oj! Jag som faktiskt hoppades på öl :P

Idag borde jag tvätta, för jag har snart trosbrist och mellan tisdag-torsdag har jag jue min far att ta hand om. Jag är alldeles för lat fatt ha en egen lägenhet ;p

Jaja, ikväll blir man bjuden på middag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0