Välkommen till min värld av skitsnack

Herregud vilken Kalle-Anka-helg!

Jag har fått några nya läsare, välkomnar dem hjärtligt välkomna till min värld av skitsnack :)
   Tänkte klargöra så här på en gång att min blogg är till fatt jag ska få avreagera mig. Jag anser i alla fall att får man skriva/prata av sig om någonting så tänker man inte lika mycket på det. Och slipper man tänka på någonting negativt, ja då blir man en positiv människa och mer harmonisk så man mår bättre :)

Men ja, har man inget vettigt att säga kan man lika gärna hålla tyst.
Så, nu ska jag säga något oerhört vettigt:
Jag saknar mina tjejkompisar. Och självklart min älskade make, han är jue som sagt min bättre hälft och utan honom är jag halv (vadå kliche?;)). Min familj är underbar, även om pappa snarkar så mycket så man inte kan sova ;P Och sötaste Tobias kommer hit om tre helger, ska bli så oerhört roligt att träffa honom igen! Fast han tycker det kommer bli kallt ;p Och ett stort tack till Taskin som alltid lyssnar och är så oerhört gullig, trots att vi inte känner varandra så bra! Självklart har jag andra också som förgyller min vardag, men ni är just nu eliten ;)
   Guldkornen i mitt liv;)

Idag har jag en dag att se framemot att diska och skura. Ev. skulle jag kunna gå till IKEA och köpa min fåtölj, om jag känner mig speciellt inspirerad till det. Ska nog ta hand om lägenheten i första hand. Det ser helt förjävligt ut här nu :(

P.S. Senaste nytt: jag har ett till besök inplanerat! :D D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0