En händelsefull vecka

Jag älskar mornar - önskar bara att de kunde komma senare på dagen...

Den här veckan har det hänt mycket, och jag har knappt haft tid att vara hemma. Mitt i allt så fyllde jag 20år, så det har blivit mycket alkohol också. Oj, oj, oj... och idag blir det ännu mer ;p

Tisdag:
Efter en vanlig dag på jobbet hade jag och en kollega skämtat om att jag skulle diska hos honom för 100kr. Eller, jag trodde det var ett skämt. När jag kommit hem skickade han ett sms och frågade om jag skulle komma förbi eller inte. Det är jue en så hysterisk rolig idé, att åka till någon fatt diska, så jag fick 100kr - lättförtjänta pengar :)
   Dessutom drack vi en flaska vin... som tog slut, så vi började på en ny. Och helt plötsligt var klockan 02:00 och en full Sara somnade.

Onsdag:
Min födelsedag. Klockan 06:00 ringde mor och far och sjöng i luren... jäättekul när man är bakis som ett djur. Hade en förskräcklig dag på jobbet, var heelt borta. Har inte varit så där jävla bakis på länge alltså!
   Mot eftermiddagen blev det bättre, hade en kort dejt med min hyresvärd innan jag åt en väldigt god födelsedagsmiddag a la McDonalds. Till kvällen for jag ut till Södern med några kollegor där vi tog några öl och skålade min mogenhet.

Torsdag:
Trött, kom hem klockan 02:00 dagen innan, men kämpade mig upp till jobbet. Inte särskilt bakis, men trött... Så gick inget vidare för mig. Skyndade mig hem fatt sova 20min innan jag åkte ut till Södern igen där M bjöd mig på födelsedagsmiddag på ett Libyensk (hur det nu heter) ställe. Mysigt, litet ställe med god mat. Sedan somnade jag omkring 22:30, 23:00... jag var nog lite sliten ;p

Fredag:
Utvilad, första dagen på veckan - woho! Fast tog avsked av M... och nu kommer man inte höra av honom på 2 månader. Fan vad läskigt, vad som helst kan jue tänka! Ändå känner jag mig inte särskilt orolig... hum...
   Gick bra på jobbet, jag softade på. Sedan hade vi tävling där vi skulle dansa och sjunga... Ha ha ha. Vi vann inte, min grupp alltså ;P Sedan blev det gratis öl och vin på en pub på Södern (hängt mycket på Södern). Där satt vi tills ca 21:00, sedan åkte jag och John vidare till Lidingö på fest. En stor villa fylld med människor... precis som i amerikanska tonårsfilmer! Så nu har man fått testa på det ;)

Det är ungefär hur min vecka har sett ut. Har knappt varit hemma i lägenheten. Därför jag tar och städar idag... Fan härligt att få vara hemma också! Jag följde inte med pappa och handlade (han kom idag omkring 12:00), skönt att bara få softa och ligga i sängen igen... Saknat det! Men när jag skulle ta en stödvila idag så ringde det 3ggr inom en timme... suck. Men känner mig piggare nu! Och senare ska vi ut till Södern (igen) och äta på en indisk restaurang, jag och släkten. Blir nog trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0