En mycket spännande fredag

Igår hade jag en väldigt spännande dag!

Jag kikade upp vart jag skulle åka till mitt prov idag... Men de hade en karta över universitetsområdet, awesome ;)
   Sedan lagade jag faktiskt mat! (Kors i taket va, hade kyckling i ugnen och stekte potatis... grymt stolt över min själv!) medan jag äntligen tog tag i mitt intresse Grey's Anatomy. (Har dem något avsnitt som man inte börjar grina av? Så underbart känslosamt!) Efter att ha diskat la jag mig ned i sängen och... ja, jag kunde inte hålla öppet ögonen så jag beslutade mig för att sova. Klockan 20:15. Så spännande var min fredag!

Det var jue om inte annat i förebyggande syfte. Man ska jue sova bra inför högskoleprovet, det har jue alla sagt. Och efter att ha sovit 3-6h varje natt känner jag mig väldigt utvilad! Dessutom åt jag jue vääldigt mycket igår och till frukost blev det havregrynsgröt med äpple (Jag har så mycket äpplen nu så måste lägga in det överallt i min matlagning. Snart blir det Köttbullar a la Äpplen ;)). Så rent fysiskt sett har jag jue förberett mig bra i alla fall...

Har inte alls någon lust att göra provet idag. Har inte tränat mer än läst några artiklar i tidningen (vilket mestadels har varit Metro). Känns verkligen slöseri med tid för mig att åka dit och sitta och göra ett prov som ändå inte kommer ge de resultat som jag vill ha.
   Men mitt mål är iaf 1.0.

Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte vara förberedd.
- Whitney Young Jr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0