Ett väldigt lägligt besök

Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus och ändå lyser det upp mer i ett hem.
- Theo Lingen

Imorgon kommer Viktor hit på besök! Åh, så glad jag blir. Han hade inte kommit mer lägligt!

Känner mig så himla deppad. Går inge bra på jobbet alls. Jag kommer verkligen få ett nervsammanbrott snart om jag inte blir bättre på mitt jobb, för jag klarar verkligen inte av att känna mig dålig på någonting.
   Jag är verkligen inte realistisk någonstans. Även om mina kollegor jobbat med det där mycket längre än jag så har jag ändå så stor press att prestera lika bra som dem. Jag vet, jag är knäpp. Om jag skulle sänka mina krav på mig själv med bara hälften skulle jag nog må mycket bättre... Men som sagt; jag är inte realistisk någonstans.

Och därför ska det bli så underbart med besök! Helt underbart gulligt av honom att komma på besök!
   Så nu är städkläderna på igen och jag försöker få min lägenhet att se fin ut. Fast det är ännu oerhört tomt... ska nog flytta in matbordet hit i rummet så jag fyller ut lite... Har i alla fall inhandlat mina lampor nu, så Viktor slipper låna pannlampan om han ska in i badrummet ;) Oerhört gulligt av mig va? :)

P.S. Idag har jag gjort matlådor! Blev inget fancy utan pastasallad, men då går det åt lite äpplen också. Har jue så himla mycket äpplen... Men jag är grymt stolt över mig själv ;) D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0