Grymt framgångsrik och forts. på pappa-besök

Idag fick jag jobba - och med världens bästa projekt - jag behövde inte sälja någonting, jag bjöd bara in folk på ett evangemang! Sååå soft jobb alltså, med såå bra provision - vid dagens slut hade jag tjänat mer på min provision än min timlön under hela dagen!
   Under morgonen var jag sååå nervös, för dels hade jag inte sovit under natten (min pappa snarkar sååå högt!) och sedan har jag inte sålt på 1½ vecka nu - och innan dess hade jag bara sålt i ca 1½ vecka. Men det där sålde sig själv. Nämn bubbel och gratis i samma mening så går det åt ;)
   Nej, det var grymt skönt att göra så bra resultat - inte bara för min ekonomi och min självkänsla. Detta var mitt första uppdrag inför min nya coach och att börja starkt och imponera på henne är också grymt skönt. Då ångrar hon sig säkert inte fatt hon ville ha in mig i sitt team. (Jag var stark idag, jag hade nästbäst resultat i min grupp och då jobbade jag med sådana som hållit på och sälja ett bra tag. Så jag får vara lite kaxig idag.)

Efter det åkte jag hem igen. Jag och pappa var ute på shoppingrunda igen. Han köpte en mackgrill åt mig och lite diverse saker. Sedan tog vi bussen till IKEA utan att jag tänkte på att pappa inte hade bussbiljett tillbaka hem till mig. Så han och jag fick bära den där tunga, dumma dammsugaren hem. Tur att det bara är en kvarts gångväg ifrån Kungens Kurva hem till mig!
   (Idag försökte Roman som vanligt skrämma upp mig inför mitt område... så jävla irriterande. Om man inte har något gott att säga kan man väl lika gärna vara tyst? Och om jag säger att hittills har jag trivts bra och inget skrämmande har hänt kan han väl säga "Okej, vad bra." istället för "Vad konstigt... snart så!")

Det är jätteroligt att pappa är på besök, och jag uppskattar all den ekonomiska hjälp han gett mig (köpt nödvändiga saker som dammsugare och möbler osv.)... Men ska bli skönt att få lägenheten för sig själv igen - kunna gå och lägga sig när man vill och kunna sova om nätterna, wunderbart!
   Tur att han kommer på besök under en helg nästa gång ;)

Har för en gångs skull fotat lite, så nästa gång jag bloggar kanske jag kan lägga upp bilder ifrån mitt nya liv! Nu ska jag försöka sova iaf, ny arbetsdag imorgon - och troligtvist får jag jobba med samma, enkla projekt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0