Sömnmissbrukare med de små problemen som gift

Det är fan inte lätt att vara gift. Eftersom jag hade ännu en betald fritdag valde jag att låta mitt missbruk flöda fritt - alltså så har jag sovit, sovit, sovit hela morgonen. Visserligen vaknade jag upp omkring sju imorse, så min dumma kropp har nog antagligen förstått att den ska upp då. Men jag sket i kroppens signaler. För så gör vi, vi missbrukare.
   Men den där jäveln som kallas för make fortsatte bara att skicka sms efter sms så till slut var det lika gärna att stiga upp. Och tyvärr tänkte han inte på att väcka mig för att bryta mina onda vanor. Nej, bara för att han hade tråkigt. Livet som gift.

me, me, me!


Upptäckte för den delen också att jag blivit mailbombad av be2 som tar fram en massa män/pojkar som skulle passa mig! (Har inte hjärta att gå ut ännu så det är så uppenbart att jag bara utnyttjade dem från testet.)

(En parantes: Mina fantasier verkar befogade. Tror jag. Men varför denna lek "katt på hett plåttak"?)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0