Städgalning

Fan vad glad och positiv jag känner mig idag! Ändå har jag bara städat idag... jag kanske tycker, omedvetet, om att städa? ;)
   Tyckte jag själv såg ganska rolig ut i min städoutfit så jag passade på att fota så jag kan dela med om hur vacker jag ser ut ;)

vacker utan spackel ;p

Egentligen borde jag laga middag, för har inte ätit någonting idag :S Fast känner mig inte hungrig, och orkar inte ställa mig vid spisen... Vad är det för fel på mig? Jag kan stå på knä och skura utan problem, men att laga spagetti och köttbullar som är grymt enkelt är jag för lat för. Jag är konstig ;p

P.S. Jag har fått ett skärsår i ansiktet :S Måste vara jag själv som har klöst mig i sömnen eller någonting... Jag borde verkligen inte få ha naglar! Det här är inte direkt första gången jag klöser mig själv! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0