Tankar...

Jag är konstig, har inte ätit någonting idag. Orkar inte med mat... jag är konstig...

Det känns konstigt. Pratat med min HF ihelg. Och även om han är densamma och jag är densamma så har jag gett upp honom. Han är lika underbar som alltid, men... Kanske någon gång i framtiden, men just nu känns det som att jag nöjer mig med att han är den mest intelligenta människan i min omgivning.

En gammal vän ska eventuellt komma hit på besök i veckan. Vore sjukt trevligt. Han är urnorrländsk, så jag skulle trivas som fisken i vattnet. Lite tveksamt hur vårt umgänge skulle vara med tanke på hur vi skiljdes senast. Men han är en oerhört gullig vän och jag hoppas vi bara kan ha roligt ihop som förut :)

Just nu längtar jag efter första helgen i november. Då kommer som sagt Tobias hit. En sötare människa än honom är svår att hitta, och jag känner mig nöjd över att få presentera Sverige för honom :)

Sedan ska det bli grymt kul att Sara kommer på besök! Blir det att kika på musikal och ha tjejkväll. Tjejer är jue som sagt bäst ;)

Jag har så mycket trevligt att se framemot att jag blir överväldigad! Ibland måste man kanske uppleva mindre trevliga saker fatt inse vad som är trevligt här i livet.

Mina vänner är bäst. Och min familj och släkt är bäst. Jag kan känna mig så oerhört tacksam över att ha haft den här turen att omges att sådana otroligt fina människor! Guldstjärna till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0