The Power of Idol-Niklas

Ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma.
 - Anonym

Igår var en himla konstig dag.

Till att börja med sålde jag inte en enda försäkring på förmiddagen. Helt jävla uselt alltså.
   Pratade med en kille hela lunchrasten som påminde mig om någon så grymt mycket... inte pratat med honom alls tidigare eller sett honom. Men han var grymt trevlig och ärlig, sånt gillar jag. Dessutom verkar jag ha kommit in i "desperate-mode" igen eftersom jag började tänka "Ja, han ser jue bra ut..." - Fy så jag är alltså!

Efter lunchen hade vi uppstart igen. Hade gått dåligt för de flesta av oss i gruppen. Vi hade en ny uppstart. Max, the coach (eg. är han inte coach, men vår "riktiga" coach är upptagen med en annan grupp så han tar hand om oss) sa åt mig att jag har grymma samtal, men jag måste ha lite mer pondus och gå på avslut. Vi gjorde ytterligare en uppstart till Idol-Niklas ära... och vips! Jag sålde 4st försäkringar på dryga timmen! Hur fan gick det till?
   Dessutom slängde jag iväg ytterligare 3st resten av eftermiddagen... jag nästan fördubblade mitt personbästa på det där projektet. The power of Idol-Niklas... tack!

Efter jobbet åkte jag hem iväg för att ta itu med min disk, laga mat och städa lite här hemma. Var alldeles för lat fatt ta mig till tvättstugan (gå ned 3trappor... herregud vad jobbigt alltså!) så får hoppas det finns en ledig maskin ikväll... jag börjar få trosbrist nu igen ;P

Sedan slog Power of the Idol-Niklas till igen och Taskin skrev. Trots vårt långa stillestånd var allt som förut igen. Ååh... säger jag bara. Den här gången var inte Idol-Niklas snäll...

I och med att Taskin åter klev in i mitt liv blev det åter en sen kväll, och irriterat la jag mig fatt sova och kunde inte sova p.g.a. de tusen tankarna jag hade. Och när man väl somnade... vad drömde man om då? Jo, att jag hade inbrott. Vaknade upp mitt i natten livrädd, men min lägenhet var orörd. Varför dessa drömmar? Det är väl ingen idé att ha lägenhet om man ska vara livrädd halva tiden...

Så nu sitter jag återigen här, dricker mitt kaffe och inser att snart är det dags att ta mig till tunnelbanan... Hatar dessa tidiga mornar, och nästa gång jag kan sova ut är först till nästa helg... och då har jag också besök. Vet att Tobias tycker om att sova länge, men frågan är om jag kan sova så bra med någon annan i samma rum? Gick jue jäkla bra i somras, men nu är jag jue i Sverige...

P.S. Verkar inte gå så bra för min personliga festfixare.... vad fan :( D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0